Kwaliteitssprong en efficiencyslag met …

1) Uw bestaande werkprocessen
De kracht van effectieve verandering zit hem in het stap voor stap, in uw eigen tempo, kunnen veranderen van werkprocessen. Uw eigen portaal wordt daarom eerst ingericht met de huidige processen van u en uw medewerkers. U behaalt hierdoor al wel direct de voordelen van digitaal klantcontact en het meetbaar maken van uw processen, terwijl het uw medewerkers de rust geeft dat de manier van werken intact wordt gelaten.

2) Uw dienstverlening in de cloud
De relatie met de klant staat op nummer één. Uit feedback van de eerste gebruikers bleek dat een groot belang wordt gehecht aan 1. ontzorging van ICT-beheer en 2. volledige controle over de manier van presentatie richting klant. FastPortal richt uw portaal daarom in met uw eigen teksten, uw eigen huisstijl en uw eigen domein. De klant ziet hierdoor alleen dat die met u te maken heeft in de eigen beschermde omgeving. Het SaaS model zorgt ervoor dat FastPortal uw portaal up to date en veilig houdt.
Jeroen Zweers, Innovation Director bij advocatenkantoor Kennedy Van der Laan, vat het als volgt samen, “Een mooi voorbeeld van hoe cliënten reageren op de zeer prettige interface van FastPortal is dat het gebruik van FastPortal wordt ervaren als het boeken van een reis via een consumenten webshop. Een manier van werken die nog zeer ongebruikelijk is in de juridische wereld en ik denk binnen de gehele b2b-sector.” Klik hier om de video met Jeroen Zweers te bekijken.

3) Koppeling met uw huidige systemen
Het stroomlijnen van de ontvangst van documenten, het greep krijgen op de voortgang van uw dossiers en het klanten toegang geven tot huidige (of nieuwe) dossiers wordt krachtiger wanneer de verbinding met huidige systemen wordt gemaakt die u gebruikt. Alle denkbare koppelingen zijn daarbij mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan uw systemen op gebied van financiën, crm en hrm.

Wat FastPortal verder nog biedt
FastPortal is een e-service platform dat het voor medewerker én klant mogelijk maakt om binnen een eigen veilige omgeving – en met de vertrouwde huisstijl van de dienstverlener – de voortgang van dossiers in te zien, geautomatiseerd documenten uit te wisselen en te beheren, nieuwe diensten te starten en automatisch notificaties te sturen. Samen met de diverse uitbreidingen, zoals online betalingen en automatische facturatie, geeft dit de kleine tot middelgrote financieel dienstverlener de mogelijkheid om dezelfde tijdsbesparende en klanttevredenheid verhogende technologie in te zetten, zoals de grote jongens al geruime tijd doen.


Klik hier om de video met Robert Bosma partner bij Finsens te bekijken.

Beperkte investering voor het behalen van een serieuze winst
U kunt zelf de berekening maken welke tijdsbesparing en daarmee productiviteitswinst het voorkomen van onnodige administratieve werkzaamheden u oplevert. Daarnaast kunt u het imago naar uw klanten en de werknemertevredenheid binnen uw organisatie een belangrijke impuls geven.