Innovate 2 Day

Ik heb wat leuks voor je!

Overdragen kennis

U heeft u sporen verdiend in een specifieke sector en haalt energie uit het helpen van jonge organisaties. Uw bijdrage is het delen van uw kennis, ervaring en netwerken. De bijdrage van de innovator is een slimme oplossing, neergezet door gedreven mensen die al diverse mooie klanten hebben weten te overtuigen. De combinatie vormt het uitgangspunt van I2D. Succesvol samen werken aan innovatie die bijdraagt aan kwaliteitsverbetering en vergroting van efficiency.

Naar wie we op zoek zijn

I2D is actief in een zeer groot aantal sectoren. Van de industrie, bouw, financiële sector, advocatuur en consultancy,(semie)overheid tot en met de zorg. En het aantal sectoren breidt verder uit. Het succes hangt echter nauw samen met het niveau waarop een entree kan worden verzorgd. Hier bestaat altijd behoefte aan verse en goede contacten die ons op de beste plaatsen binnen organisaties introduceren. Uw bijdragen als zijnde goed ingevoerd in een sector is van harte welkom.

Verdienmodel

Innovate2Day heeft met alle scale-ups financiële afspraken gemaakt. Het leggen van contacten en het verzorgen van introducties wordt op waarde geschat. Wanneer successen worden geboekt betekent dit dat wordt gedeeld in het behaalde succes. Het uitgangspunt is dat een succesvolle samenwerking voor alle partijen tot meerwaarde leidt. I2D gaat een structurele vorm van samenwerking en selecteert haar partners in nauw overleg met de innovators die zijn aangesloten bij I2D.


Giedo Lankhorst

Giedo Lankhorst

Giedo Lankhorst van GROVER advies laat uw organisatie slimmer werken. Zijn doel is dat bedrijven grip op de toekomst krijgen.

Intelligente organisaties presteren over de gehele linie beter. Zij boeken meer winst, hebben meer tevreden klanten, managen hun werkvoorraden beter en zijn succesvoller met innovatie. De intelligente organisatie is sensitief, slim, snel en succesvol. De organisatie weet precies de juiste signalen te selecteren en verwerkt die razendsnel tot waardevolle informatie en kennis om zo ge komen tot gerichte verbeteracties. Op elk niveau in de organisatie. Sneller en beter beslissen dan gisteren, processen continu verbeteren en innoveren op basis van (big)data,

Business Intelligence (BI) vaak wordt geassocieerd met grote bedrijven en multinationals. Waarom zou BI alleen voorbehouden zijn aan de grote spelers? Ook voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) kan inzicht in data grote voordelen opleveren, tegen steeds lager wordende kosten.

Rogier Egmond

Rogier Egmond

Als startup zit je niet op ideeën verlegen. Maar welk idee is het beste?

Stel je voor, je hebt gewonnen bij “Het beste idee van Nederland”. Wow! Prachtige uitvinding, lof en een startersbonus. Maar wat nu? Hier kan ik je helpen. Ik snap namelijk marketing en techniek. Dus ik kan je helpen aan de juiste markt, klanten, en een definitief product en geld om je bedrijf te starten of te helpen groeien. Ik help je in een vroege fase de keuzes te maken om te schiften tussen goede ideeën en de beste ideeën.

Ik ben een ervaren manager met een grote kracht in innovatie. Ik geloof in creatieve logica. Het is te verenigen! Mijn kernwaarden zijn: Openhartig, Vertrouwen en Verrassend anders. Mijn competenties: Ik geef structuur en richting zonder dat dat als regels voelt. Dat voedt autonomie en enthousiasme. Ik ben creatief, analytisch, en kan ook luisteren met gevoel.

Jeroen van Eijndhoven

Jeroen van Eijndhoven

Het verbinden van mensen en organisaties aan innovatieve oplossingen om werkzaamheden beter, makkelijker en efficiënter uit te kunnen voeren houdt mij dagelijks bezig. Ik probeer de linking-pin te zijn tussen de slimme oplossing enerzijds en de organisatie die op zoek is naar een slimme oplossing anderzijds. Ik heb mijn relaties in een aantal industrieën waar onder accountancy, kennisinstellingen, onderwijs, overheid, technologie, transport en de zorg.

Met mijn technische en bedrijfseconomische achtergrond ben ik meer dan gemiddeld geïnteresseerd in innovatie en wat het voor positieve effecten kan hebben op organisaties en hun medewerkers. Daarnaast heb ik er altijd lol in gehad collega’s te coachen of klanten te adviseren over hoe iets slimmer en beter kan. De afgelopen jaren ben ik mijn kennis en ervaring  gericht in gaan zetten om jonge organisaties met een mooi product, een paar mooie klanten en een enthousiast team te helpen groeien door ze te introduceren bij mijn relaties met de kreet; “Ik denk dat ik wat leuks voor je heb.”.

Hans de Jongh

Hans de Jongh

Hans is van huis uit een ras marketing- en sales man. Gevormd in de praktijk. Heeft zijn roots in de business-to-business markt. Brandactivation oftewel merkactivatie is zijn ding. Gesprekspartners zijn professionele marketeers/ondernemers die sterk zijn in het maken van doelgroepanalyses, positioneringen en weldoordachte communicatieplannen.

Zijn lijfspreuk is: ‘Communicatie met Schwung’. Het realiseren van bezieling, flair, snelheid en likeability is de grote uitdaging. Het merk tot leven laten komen zowel in BtoB als BtoC. Dat organiseert hij met een enthousiast netwerk aan partners.

Dus art & copy, beursconcepten, evenementen, websites, app’s, filmpjes, logo’s etc. Hans inspireert, coördineert, initieert en is verantwoordelijk voor een goed eindresultaat. Simpel, efficiënt, slim en goed doordacht, leaner and meaner in goed Nederlands.’


Bent u een van onze ambassadeurs?

Iedere keer opnieuw de verwachtingen van onze relaties overtreffen. Daar geloven wij in.

Gaat u als ambassadeur van I2D uw relaties verrassen met onze innovatieve oplossingen? We vertellen u graag meer over de achtergrond en de inhoud van de slimme oplossingen waarmee en waarvoor we werken. Wellicht dat u straks een van onze ambassadeurs bent? Wanneer u een berichtje achterlaat dan nemen wij contact met u op en vertellen hoe wij werken.

Wij nemen graag contact met u op!

4 + 3 =